1.
Чим м відрізняються статичний і динамічний
способи зміни значень властивостей об’єктів у середовищі програмування Lazarus?
Наведіть приклади.
2.
Який оператор використовують у команді
надання значень мовами Free Pascal та Python? Чи можна такі правила віднести до
синтаксису мов програмування?
3.
Що таке подія та як вона пов’язана з
об’єктом у середовищі програмування?
4.
Як дізнатись, які події можна
застосувати до даного об’єкта? Наведіть приклади.
5.
Як пов’язати подію з кодом і процедури
для її опрацювання? Які службові слова мови програмування Free Pascal
використовують у такому коді?
6.
Яке призначення елемента управління
кнопка на екранних формах?
7.
Що таке метод та як його викликати для
обраного об’єкта?
8.
Як використання методів спрощує роботу з
кількома формами в проекті?
9.
Для чого використовують вікна
повідомлень при складанні програм із графічним інтерфейсом?
Тема 18. Свойства и методы экранной формы
и элементов управления
1. Чем отличаются статический
и динамический способы изменения значений свойств объектов в среде программирования Lazarus? Приведите примеры.
2. Какой оператор используют в команде присваивания значений на языках
Free Pascal и Python? Можно ли такие правила отнести к синтаксису языков программирования?
3. Что такое событие
и как оно связано с объектом в среде программирования?
4. Как узнать, какие события можно применить
к данному объекту?
Приведите примеры.
5. Как связать событие с кодом процедуры для его обработки? Какие служебные слова языка программирования Free Pascal используют в таком коде?
6. Каково назначение
элемента управления кнопка на экранных формах?
7. Что такое метод и
как его вызывать для
выбранного объекта?
8. Как использование
методов упрощает работу с несколькими формами в проекте?
9. Для чего используют окна
сообщений
при составлении программ с
графическим
интерфейсом?