1. Як у проектах, розроблених у середовищі програмування Lazarus,
розміщують графічні зображення на формі? Яке їх призначення?
2. Які засоби передбачені в середовищі програмування Lazarus, щоб
додані на форму малюнки не спотворювались, збільшувались, імітували рух?
3. Для чого використовують компонент Shape в середовищі
програмування Lazarus?
4. Як змінюють властивості геометричних фігур, побудованих за
допомогою компонента Shape?
5. Які особливості малювання геометричних фігур за координатами в
середовищі програмування Lazarus?
6. Чим відрізняється додавання зображень у середовищах програмування PyCharm та Lazarus?
6. Чим відрізняється додавання зображень у середовищах програмування PyCharm та Lazarus?
Тема
27. Графическое отображение данных
в языках программирования
1. Как в проектах,
разработанных
в среде программирования Lazarus, размещают графические
изображения на
форме? Каково их назначение?
2. Какие средства
предусмотрены
в среде
программирования
Lazarus, чтобы добавленные на форму
рисунки не искажались, увеличивались,
имитировали движение?
3. Для чего используют
компонент Shape в среде программирования Lazarus?
4. Как изменяют свойства геометрических
фигур,
построенных
с помощью
компонента
Shape?
5. Каковы особенности рисования геометрических фигур по координатам в среде
программирования Lazarus?
6. Чем отличается добавление изображений в средах программирования Pycharm и Lazarus?