1. Які елементи належать до графічного інтерфейсу програм та які
події у програмі можуть бути пов’язані з ними?
2. Чому середовище Lazarus можна віднести до середовищ
подійно-орієнтованого програмування? А чому — до візуального?
3. У чому схожість і відмінність створення об’єктів графічного
інтерфейсу програм у відомих вам середовищах програмування?
4. Як створити проект у середовищі Lazarus та чому він складається
з декількох файлів і папок?
5. Яке призначення має екранна форма у проекті, створеному в
середовищі Lazarus?
6. Які властивості можуть мати об’єкти в проекті, створеному в
середовищі Lazarus? Як можна змінити значення властивостей?
7. Як створити новий проект у середовищі Lazarus?
Тема
16. Объекты программ с графическим
интерфейсом
1. Какие элементы относятся к графическому
интерфейсу программ и
какие события в программе
могут быть связаны с ними?
2. Почему среду Lazarus можно отнести к средам событийно-ориентированного программирования? А почему —
к визуальному?
3. Чем похожи и в чём отличие создания объектов графического интерфейса
программ в известных вам средах программирования?
4. Как создать проект в среде Lazarus и почему он состоит из нескольких
файлов и папок?
5. Каково назначение экранной формы в проекте, созданном в среде
Lazarus?
6. Какие свойства могут
иметь объекты в проекте,
созданном в среде Lazarus? Как можно изменить значения свойств?
7. Как создать новый проект в среде
Lazarus?